Tvrtka Brana d.o.o. je sudjelovala na specijaliziranom projektu Kupujmo hrvatsko – hrvatski proizvod za hrvatski turizam, koji se održao 22. i 23. studenoga u Plaza Event Centru (bivši HYPO Centar) u Zagrebu.
Hrvatska gospodarska komora je osigurala sve izlagače na toj akciji kao partnere najvećih hotelskih lanaca, neovisnih hotela, malih i obiteljskih hotela, ugostitelja i drugih pružatelja usluga u turizmu s područja Republike Hrvatske. Akciji su se pridružiti i ključni predstavnici iz područja djelatnosti trgovine kao potencijalni distribucijski kanali te tvrtke iz financijskog sektora i drugi ključni sudionici.
U sklopu prvog dana održala su se stručne panel-rasprave svih ključnih resora (nadležna tijela državne uprave i gospodarski sektor), koji pridonose razvoju hrvatskog turizma, uz vodeće gospodarstvenike iz svijeta turizma, trgovine i prehrambene industrije. Naziv panela je Domaći proizvod – ključ prepoznatljivosti hrvatskog turizma, a cilj je educirati i osvijestiti širu javnost o važnosti kupovanja hrvatskih proizvoda te distribuciji proizvoda i usluga u navedenom slučaju prema turističkom gospodarskom sektoru, te se na taj način čuvaju postojeća, stvaraju nova radna mjesta i hrvatski turizam dobiva obilježja prepoznatljivosti hrvatske kvalitete.
Akcija je bila otvorena za sve posjetitelje, grupne posjete škola i fakulteta kako bi i predstavnici najmlađe školske i studentske populacije mogli razgledati, opipati, degustirati, ali i kupiti naše proizvode, ovisno o načinu na koji ćete predstaviti svoju ponudu roba i usluga.
Akcija je omogućila prezentaciju naših proizvoda:
- na izlagačkim prostorima (štandovima) u sajamskom ozračju,
- dogovorenim B2B susretima u posebnoj VIP B2B prostoriji,
- financijskim savjetima u zasebnoj prostoriji – Financijski kutak.
Tvrtka Brana d.o.o. je u ovoj akciji, koja se održava već treću godinu, prepoznati izvrsnu poslovnu priliku za promociju i širenje vašeg poslovanja kroz Kupujmo hrvatsko i ostvariti brojne korisne kontakte radi razvoja vašeg poslovanja.